Opinie o Nas
Pytania i odpowiedzi

Jak złożyć zamówienie?

Najprościej za pomocą naszego sklepu internetowego bekado.pl. Jest również możliwość złożenia zamówienia drogą telefoniczną, dzwoniąc na numer naszego Biura Obsługi Klientów - 22 535 35 97.


Czy jest możliwość odbioru osobistego zamówionych towarów?

Odbiór osobisty w naszym sklepie w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Wojska Polskiego 47.
Płatność wyłącznie on-line przy składaniu zamówienia w sklepie internetowym. Nie ma możliwości płatności za zamówienia internetowe w sklepie stacjonarnym, jest to tylko punkt odbioru dla zamówień ze sklepu internetowego.
Prosimy pamiętać, że oferta sklepu internetowego nie jest tożsama z ofertą sklepu stacjonarnego. Wynika to z prostego faktu, że sklep stacjonarny jest dużo mniejszy niż nasz magazyn wysyłkowy. Ceny w sklepie stacjonarnym także są inne niż w sklepie internetowym.
Jeśli chciałbyś odebrać osobiście zamówienie w naszym sklepie to potrzebujemy około 2 dni roboczych na dostarczenie Twojego zamówienia z naszego magazynu do sklepu stacjonarnego.

Jak można zapłacić za zamówienie?

Opłaty za zamówienie można dokonać poprzez system płatności elektronicznej udostępniany w naszym sklepie przy składaniu zamówienia, tradycyjnym przelewem bankowym oraz za pobraniem u kuriera.

Jaki jest naszybszy sposób realizacji mojego zamówienia?

Obecnie najszybszy sposób to wybranie dostawy kurierem DHL lub GLS oraz zapłacenie za pomocą płatności elektronicznej (przelew internetowy, BLIK i inne formy które udostępniamy).
Takie zamówienie zostanie zrealizowane w formie eksper - jeśli złożone zostanie do godziny 14 danego dnia, to paczka zostanie nadania w tym samym dniu.

Czy zamówienie za pobraniem będzie skutkowało szybszą formą wysyłki?

Nie, jest to po pierwsza droższa forma dostawy, a po drugie wolniejsza. Czas realizacji dla pobrań wynosi od 2 dni.
Najszybszą formą realizacji jest kurier DHL lub GLS i płatność przy składaniu zamówienia.

Jaki jest czas doręczenia zamówienia?

Paczki doręczane są firmą spedytorską DHL, GLS lub Inpost (paczkomaty). Przewidywany czas doręczenia wynosi od 24 do 48 godzin od momentu odebrania przesyłki przez wybraną firmę. Przesyłki doręczane są od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni świątecznych).

Ile kosztuje przesyłka?

Kurier:
Zamówienie pobraniowe – 19,99 zł
Zamówienie płatność on-line – 14,99 zł
Paczkomaty:
Zamówienie pobranie 15,99 zł
Zamówienie płatność on-line - 12,99 zł

Czy koszty przesyłki są stałe?
Prosimy o sprawdzanie kosztów przesyłki w karcie danego produktu. Możliwe, że dla niektórych produktów koszt może być mniejszy jak i większy. Wynika to z promocji na dostawę lub też większych gabarytów produktów (dostarczenie na palecie).

Jak opisać miejsce dostarczenia paczki?

Adres doręczenia przesyłki podawany w formularzu zamówienia jest drukowany na liście przewozowym jako informacja dla kuriera dotycząca miejsca dostarczenia paczki. W sytuacji wystąpienia problemów z dostarczeniem kurier może skorzystać z numeru telefonu klienta, który został naniesiony na list przewozowy.

Dodatkowe informacje zapisywane w komentarzu zamówienia odnośnie opisu miejsca dostarczenia (np. piętro, budynek, numer pokoju) nie mają wpływu na zamieszczenie ich na liście przewozowym z powodu ograniczonej przestrzeni przez spedytora i nie zostaną przekazane kurierowi.

Czy można opóźnić /przyspieszyć dostawę?

Zamówienia realizowane są zgodnie z kolejnością ich składania i nie istnieje możliwość priorytetowego skierowania zamówienia do realizacji.

Nie istnieje możliwość opóźnienia zamówienia lub dostarczenia w preferowanych przez klienta dniach i godzinach. Informacje podawane w komentarzu zamówienia dotyczące czasu realizacji nie są przekazywane kurierowi i nie mają wpływu na czas dostarczenia przesyłki.

Gdzie znaleźć informacje dotyczące statusu przesyłki?

Otrzymują Państwo od nas na bieżąco informacje drogą mailowe o zmiane statusu Państwa zamówienia. W przypadku nadania przesyłki otrzymają Państwo również numer listu przewozowego oraz link do strony spedytora, gdzie można na bieżąco śledzić drogę przesyłki.
Dodatkowo testowo uruchamiamy specjalną stronę informacyjną, do której będzie miał dostęp wyłącznie zamawiający, która będzie na bieżąco informować o zmianie statusów zamówienia.
Dostęp do danych mają Państwo takża na swoim koncie w naszym sklepie.

Co robić w przypadku uszkodzenia towaru podczas przesyłki?

Paczka odbierana od kuriera nie powinna nosić śladów naruszenia, tj. wgnieceń, pęknięć, a taśma nie powinna być nacięta czy oderwana.

W przypadku zamówienia pobraniowego, jeżeli zaistniały podejrzenia dotyczące uszkodzenia paczki podczas transportu, lepiej nie odbierać paczki zwracając ją kurierowi.

W przypadku zamówienia opłaconego, jeżeli zaistniały podejrzenia dotyczące uszkodzenia paczki podczas transportu, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody.

Jeżeli paczka zostanie odebrana i dopiero po otworzeniu okaże się, że produkt nosi ślady uszczerbku nabytego podczas transportu, należy niezwłocznie skontaktować się z kurierem poprzez infolinię spedytora i zlecić sporządzenie protokołu szkody. Okres zlecenia wykonania protokołu szkody jest uzależniony od spedytora i określony w regulaminie przewoźnika.

Uszkodzenie towaru odebranego należy zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyłając na adres bok@bekado.pl zaskanowany protokół szkody, poglądowe zdjęcia unaoczniające uszczerbek, jak również numer zamówienia oraz krótki opis wyjaśniający zaistniałe zdarzenie. W odpowiedzi zwrotnej zostaną przekazane instrukcje dotyczące dalszego postępowania.

Jak zwrócić towar? Jak odstąpić od umowy zawartej na odległość?

Prawo zwrotu towaru przysługuje konsumentom, którzy zgłosili taką chęć w ciągu 14 dni od otrzymania produktu drogą poczty elektronicznej na adres bok@bekado.pl lub przesyłając pocztą wypełniony formularz odstąpienia od umowy na adres spółki Bekado.pl.
Polecamy opcję mailową, nie generuje dla Państwa żadnych dodatkowych oraz gwarantuje szybkie i w terminie powiadomienia nas o Państwa odstąpieniu od umowy. Zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania – w innym wypadku zwrot może zostać nieuznany lub kwota zwrotu zostanie propocjonalnie zmniejszona.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentom, m.in. w wypadkach:

a) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,

b) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,

c) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,

d) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu

W jakim czasie otrzymam pieniądze za zwracany produkt?

Należności za zwrot są dokonywane jak najszybciej po otrzymaniu przez magazyn zwracanego produktu oraz weryfikacji jego stanu, jednak nie później niż 14 dni od momentu otrzymania towaru.

Jak złożyć reklamację?

Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie Bekado.pl są objęte gwarancją. Większość produktów posiada dwuletni okres gwarancyjny, w innych przypadkach okres gwarancyjny jest komunikowany przez producenta urządzenia.

Aby złożyć reklamację należy kierować prośbę na adres kontaktowy Sklepu: bok@bekado.pl. W dalszej części postępowania zostanie nadany numer reklamacyjny oraz szczegółowe instrukcje dotyczące reklamacji.

Jak wygląda realizacja reklamacji?

Produkty oddane do naprawy gwarancyjnej są serwisowane w autoryzowanych punktach producenta. Informacje dotyczące statusu reklamacji, okresu naprawy posiada autoryzowany serwis gwarancyjny producenta, do którego został oddany produkt do naprawy. Jeżeli serwis stwierdzi usterkę, której nie można usunąć, wtedy następuje wymiana sprzętu na ten sam model, jeżeli zaś to również jest niemożliwe, następuje korekta faktury i zwrot należności za zakupiony produkt. Nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w celu poinformowania o statusie reklamacji i proponowanych rozwiązań.

Czy można zmienić dane w formularzu zamówienia, adres dostawy, dane do faktury?

Złożenie zamówienia wiąże się z rezerwacją produktu, która jest powiązana z wewnętrznym numerem klienta, do którego przypisane są wszystkie dane, w tym dane dostawy i dane do faktury. Wpisanie innych danych w komentarzu do zamówienia niż w formularzu zamówienia spowoduje znaczące opóźnienia związane z dostawą, dlatego prosimy o świadome i przemyślane wpisywanie danych w formularzu zamówienia.

Czy można uzyskać fakturę pro-forma?

Składając zamówienie z wybraną opcją płatności przelewem tradycyjnym istnieje możliwość wygenerowania faktury pro-forma. Jeżeli zaistniała taka chęć, prosimy o wysłanie wiadomości z prośbą na adres: bok@bekado.pl – w treści wiadomości należy wpisać numer zamówienia, następnie w odpowiedzi zwrotnej zostanie przysłana faktura pro-forma.

Czym się różni faktura/paragon w formie papierowej od faktury/paragonu w formie elektronicznej?

Faktura w formie papierowej i elektronicznej wygląda tak samo. Nie ma różnic formalnych między tymi dwoma typami dokumentu zakupu – obie są zgodne z literą prawa i posiadają tę samą moc prawną.

Nie otrzymałem dokumentu zakupu w formie papierowej?

Do każdego zamówienia wystawiamy elektroniczne dokumenty potwierdzające tranzakcje. Otrzymują je Państwo na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia. Jeśli nie otrzymali Państwo takiej wiadomości prosimy o przesłanie informacji na adres bok@bekado.pl. W odpowiedzi prześlemy ponownie dokument zakupu.

Czy dowód zakupu bez podpisu i pieczątki posiada moc prawną?

Wedle prawa księgowego oryginał faktury czy paragonu nie musi posiadać podpisu osoby wystawiającej, jak również pieczątki sprzedawcy. Podpis i pieczątka jest wymagana tylko w przypadku duplikatów.

Jak można zmienić dane na fakturze czy paragonie?

Zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług z późniejszymi zmianami dane dotyczące nabywcy, płatnika, odbiorcy, nazwy produktu na fakturze lub paragonie można zmienić poprzez notę korygującą – wzory można znaleźć w Internecie. Wypisaną notę należy przesłać na adres:

BEKADO.PL Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 47
05-101 Nowy Dwór Mazowiecki
z dopiskiem „Nota korygująca”

Po otrzymaniu noty korygującej zostanie ona zaakceptowana podpisem i pieczątką, a następnie wysłana na adres nadawcy.

Gdzie można kierować oferty handlowe i marketingowe?

Wszelkie informacje, oferty, propozycje można wysyłać na adres: marketing@bekado.pl Jeżeli w ciągu kilku dni od otrzymania wiadomości mailowej nie nastąpi odpowiedź, oznaczać to będzie, iż nie jesteśmy zainteresowani przesłaną ofertą.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Kontakt z nami:

22 535 35 97

bok@bekado.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl